Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb onlangs mijn interne geheugen opgewaardeerd van 1 naar 2 Gb. In BIOS en alle andere status overzichten staat dat het prima is gelukt.

Maar ik heb het idee dat er nix is veranderd. Wat moet ik doen om mijn geheugen maximaal in te zetten bij alles wat ik doe?

Hoe kan ik het geheugen toewijzen voor mijn videokaart bijvoorbeeld? Of om programma's soepeler te doen lopen, of wat dan ook?

Het lijkt alsog hij nooit boven de 1Gb gebruik uitkomt....als ik kijk naar mijn grafische voorstelling van mijn geheugen gebruik.

Staat er ergens een instelling verkeerd?

Geplaatst:

XP heeft niet zoveel geheugen nodig.

Ik zelf heb 1 Gb geheugen en nooit een probleem mee gehad.

Je kan geen geheugen toewijzen aan de videokaart omdat de videokaart zelf een geheugen heeft.

Het is de games die geheugen van de videokaart oproept of films.

Maar Windows gebruikt ook uw swap geheugen van de harddisk.

Het is niet zo dat je 2 Gb geheugen plaatst dat het alles rapper is.

De snelheid wordt bepaald door de processor en de FSB en nog vele andere dingen.

Geplaatst:

Bedankt voor de snelle reactie...

Ik had altijd het idee dat het mogelijk was om het interne geheugen aan te spreken als er meer was om mee te werken. Bij ons op het werk hadden ze de computers ook opgewaardeerd tot 2 GB (XP) en het AutoCAD programma en internet loopt nu als een trein........maar bij mij niet :sad.

Jammer....

Geplaatst:

Als u computer trager is dan kan je beter dit eens doen:

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.