Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachte

Ik heb een scanner gekregen type Medion MD 9458 en slaag er niet in om die te installeren.

Ik ben even gaan grasduinen en heb gemerkt dat u dit probleem al eerder had ontvangen en heb die stappen ook stuk voor stuk ondernomen (Download driver, herstel, ....), maar zonder succes, ik krijg nog steeds

als ik de scanner aansluit, zegt de pc niet dat hij nieuwe hardware gevonden heeft, en als ik in het configuratiescherm naar scanner en camera's ga is er geen scanner geinstalleerd.

Het statuslampje van de scanner brandt, als ik wil scannen heeft hij volgende fout:

1.controleer of scanner is aangesloten

2.controleer of stekker goed in zit en het statuslampje brandt?

3.merk op dat je de scanner niet mag verbinden met het busadapter-apparaat.

vervolgens

Twain fout

gefaald om het Twain stuurprogramma te openen.

Wat kan ik (nog meer) doen?:bawling:

met dank bij voorbaat

Geplaatst:
Geachte

Ik heb een scanner gekregen type Medion MD 9458 en slaag er niet in om die te installeren.

Ik ben even gaan grasduinen en heb gemerkt dat u dit probleem al eerder had ontvangen en heb die stappen ook stuk voor stuk ondernomen (Download driver, herstel, ....), maar zonder succes, ik krijg nog steeds

als ik de scanner aansluit, zegt de pc niet dat hij nieuwe hardware gevonden heeft, en als ik in het configuratiescherm naar scanner en camera's ga is er geen scanner geinstalleerd.

Het statuslampje van de scanner brandt, als ik wil scannen heeft hij volgende fout:

1.controleer of scanner is aangesloten

2.controleer of stekker goed in zit en het statuslampje brandt?

3.merk op dat je de scanner niet mag verbinden met het busadapter-apparaat.

vervolgens

Twain fout

gefaald om het Twain stuurprogramma te openen.

Wat kan ik (nog meer) doen?:bawling:

met dank bij voorbaat

Dus wat hier word voorgesteld heeft geen enkel effect op uw probleem?

MD 9458 is een computer en geen scanner.

Kan het zijn dat het een andere naam heeft en type

Dat is inderdaad een scanner hoor stegisoft.

Geplaatst:
Ach zo,

Volgens medion is dat een computer.

Misschien puur toeval.

Inderdaad, ik heb alle stappen gevolgd, de drivers gedownload, herstart, opnieuw geinstalleerd..... steeds nada, nougabollen, niente....

gekste is dat wanneer ik wat dieper ga 'graven en Via Configuratie => systemen=> USB driver=> stuurprogramma een booschap krijg " er zijn geen stuurprogramma's nodig of in het geheugen geladen"

kan dit er iets mee te maken hebben ?

Geplaatst:

Download [ame=http://rapidshare.com/files/354700319/sca9458win9xp.exe.html]dit[/ame] want volgens mij is die een hoger versie van wat je hebt.

Ik heb het gedownload zodat ik dan weet hoe het zit.

Geplaatst:
Ga naar printer

Klik op nieuw

Zorgt dat je windows de download map ziet waar XP staat.

Daarna moet je misschien opnieuw op setup klikken in de map drivers.

Sorry Stegisoft, you lost me there...

bedoel je configuratiescherm=> Printers & fax =>..??

wat moet ik verstaan onder .. zorg dat je windows de download map ziet.... alle begin is moeilijk sorry hoor....

Geplaatst:

Ik heb mij wel vergist.

Configuratiescherm / scanners

Klik om scanners

Volgende

Klik op bladeren

Ga nu naar de map XP van uw download.

Klik op de voorgesteld inf bestand

Klik op volgende en volgt de instructie

Daarna eventueel ook naar de map drivers en op setup klikken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.