Ga naar inhoud

desktop

deebee

Aanbevolen berichten

hallo,

ik gebruikte tot nu toe een laptop SONY VAIO VGN FW11S, recent geupdatet naar Windows 7.

Ik doe zeer veel aan videobewerking. Onlangs heb ik me Première Pro CS4 aangeschaft. Dat werkt zeer goed voor erg korte filmpjes. Nu heb ik echter meer dan 2 uur filmmateriaal opgeladen van een reis. Het programma valt nu regelmatig uit, blijkbaar is de processor (2.3 GHz) te zwak.

Kan iemand me raad geven wat ik best doe om dit op te lossen of ben ik toe aan een nieuwe krachtige desktop?

met dank voor jullie antwoorden!

deebee

Link naar reactie
Delen op andere sites

En om daar nog aan toe te voegen: Videobewerking is eigenlijk een van de meest vragende dingen die je kan doen op een pc. Ik durf te wedden dat jou laptop zeer hoge temperaturen haalt en het dus niet meer voldoende gekoeld krijgt.

Dit is een samenstelling speciaal voor HD videobewerking. De schermen zijn wat aan de dure kant omdat er vooral op een 'professioneel' publiek word gericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En om daar nog aan toe te voegen: Videobewerking is eigenlijk een van de meest vragende dingen die je kan doen op een pc. Ik durf te wedden dat jou laptop zeer hoge temperaturen haalt en het dus niet meer voldoende gekoeld krijgt.

Dit is een samenstelling speciaal voor HD videobewerking. De schermen zijn wat aan de dure kant omdat er vooral op een 'professioneel' publiek word gericht.

4Gb geheugen voor video bewerking is toch wat weinig vind ik persoonlijk.

Dergelijke programma's hebben graag wat geheugen om mee te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4Gb geheugen voor video bewerking is toch wat weinig vind ik persoonlijk.

Dergelijke programma's hebben graag wat geheugen om mee te werken.

Dat klopt, daarom staat er ook, 2x Kingston ValueRAM (4GB).

Nuja, die samenstelling van HWI is oke, maar ik zou toch eerder voor een Eyefinity opstelling kiezen van 3 Dell schermen. Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel je wilt uitgeven. Daarom zal ik nog even wachten op antwoord van de TS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.