Ga naar inhoud

skype video

jacobs gilbert

Aanbevolen berichten

Hallo,kan er mij iemand helpen met volgend probleem: als ik gebruik maak van Skype met een andere Skype gebruiker en video zie ik deze persoon wel maar hij ziet mij niet.Als ik met een andere persoon Skype met video gaat deze wel:dus het probleem is van de andere gebruiker,na alle instellingen en terug instaleren van Skype en Webcam geen resultaat. Wat moet deze persoon instellen of aanpassen?

Graag een oplossing voor dit probleem.

Bedankt bij voorbaat

Werken beiden met Adsl van belgacom

gilbert:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,deze persoon heeft dit met alle anderen personen.alle personen kunnen hem zien en horen maar hij ons niet,alsook hebben we samen alsook met andere personen alles met Skype instellingen hetzelfde geconfigureerd.Het is voor mij denkelijk de ontvangst van hem van het signaal,omdat wij hem goed kunnen zien en horen ,maar ik weet niet wat.gilbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft die persoon soms een firewall die een of andere poort voor inkomend Skype video verkeer blokkeerd?

Ik ken eigenlijk niks van skype maar ik denk nu in algemene termen. Ik zou dus ook niet weten om welke poort het eventueel zou kunnen gaan. Vraag eens of hij een firewall heeft en zo ja welke. Gebruik je zelf trouwens een firewall en zo ja welke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je geluidsinstellingen kan je testen in Skype

Bij je contacten staat er een contactpersoon met de naam Echo

Bel hiernaar

je hoort een welkom van Skype in het Engels,nadien moet je een bericht inspreken

Je eigen ingesproken bericht wordt nadien terug afgespeeld en zou je moeten horen

Als je dit bericht niet hoort dan zit de fout ergen bij jou,firewall ,instellingen Skype dat zal je moeten uitzoeken

dit geldt enkel voor geluidsinstellingen en niet voor de video instellingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.