Ga naar inhoud

Verplaatsen van programma van ene pc naar andere pc

K@@t

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Op een mini-laptop (XP) heb ik standaard geïnstalleerd het Corel Draw 4 Essentials fotobewerkingsprogramma zitten. Ik werk hier graag mee, maar zou het nu graag ook op mijn nieuwe laptop (VISTA) plaatsen. Deze heeft een veel groter scherm met betere resolutie etc.

Ik heb echter alleen een reboot/recover CD bij mijn mini-laptop gekregen en ben dus bang als ik die in de nieuwe laptop stop, dat alles wat er nu op staat verloren zal gaan.

Is er een manier om het programma van de ene pc naar de andere te verplaatsen?

Bedankt alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chips! Was ik al bang voor...

En hoe zit het met het extraheren van een programma uit een recover cd? Kan dat wel? Meestal zijn dat van die autorun cd's he? Ik durf het niet uit te proberen...

En ik heb wel een verwisselbare harde schijf. Kan ik het programma ook niet op de schijf zetten en zo de pc 'voor de gek houden' en dan later doorschuiven naar de andere pc? (zal wel niet, maar who knows mis ik wat mazen in het net nu? )

Thx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.