Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je spreekt in uw start post over SPELERS,klopt dit?

Indien dit het geval is lijkt de oorzaak toch ergens anders te liggen volgens mij.

Wat stegisoft zegt is uiteraard te overwegen want zo duur zijn ze niet meer dezer dagen.

Voor een slordige 22 euro heb je al een nieuwe dvd brander.

Geplaatst: (aangepast)

Lite on cdrw 52/24/52 ide

LG DVD 16/48 retail ide

1 DVD speler en 1 DVD brander

Heb hem juist nog eens aangezet en hij startte redelijk snel op, ga nu proberen een cd-rom in te steken....hij reboot :((

aangepast door Corwyn
Geplaatst:

Zou het kunnen helpen als ik er een andere versie van Windows opzet ?? Mijn pc draait op Win XP prof, heeft ook een AMD proc en een K7 mobo, wel een ander type.

Geplaatst:

Dat heeft geen zin om een andere windows te nemen.

Wat mij betreft is zo goed als zeker dat uw cdrom de probleem is.

Je kan dat perfect merken.

De computer gedraagd anders zonder dat je de cd erin doet.

Zodra je een cd erin doet hebt je prijs.

Als ik zoiets merk koop ik onmiddelijk een nieuwe.

Geplaatst:

ok, jullie gaan me nu een tijdje niet meer horen want ik ga een 2 tal weken weg. Ik ga zodra ik tijd heb de pc nog eens uit elkaar halen en proberen uit te vinden of en welke cd/dvd drive kapot is of het iets anders is. Ik hou jullie in elk geval op de hoogte of ik de pc heb kunnen repareren en wat het probleem was. Ik bedank jullie allemaal voor de tips en hulp die jullie mij gegeven hebben. Ik ben blij dat ik deze site gevonden heb. Ik vind het fantastisch dat jullie tijd willen maken om mensen te helpen met pc problemen. Tot gauw.

Corwynn:ciao:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Alles geprobeerd om pc te repareren maar niks werkte. Ik hou het nu na al die tijd voor bekeken. In elk geval dank aan iedereen die me heeft willen helpen.

Corwyn

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.