Ga naar inhoud

Enkele vragen

Sandra004

Aanbevolen berichten

Beste,

Sinds gisteren heb ik de nieuwe Windows 7

Nu heb ik enkele vragen,

Mijn msn staat vast nu links in de balk maar dan al te zien met een deel van mijn nickname, kan ik deze terug rechts als icoontje krijgen?

Als je nu enkele dingen hebt openstaan bv internet staat er vanonder het internet balkje en als je daar op gaat staan komt dat allemaal direct als vb te staan ipv met die balkjes en versprint heel je scherm naar vb kan dit veranderd worden?

En als laatste

Als ik nu naar afbeelding wil gaan deed ik eerst start en afbeelding klikken maar nu is dan met schuifbalkjes: afbeelding: mapjes, en dan direct foto's in lijst, ik moet dus direct op een foto klikken en kan niet op de map afbeelding klikken om alles dirrect te openen, kan dit anders?

Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rickyboy21

ik heb een antwoord op je 2e vraag

ga naar start

typ dan: muis

klik op: wijzigen hoe de muis werkt.

deze zin moet je NIET hebben aangevinkt: een venster activeren door dit met de muis aan te wijzen.

ik hoop dat ik je voldoende heb geholpen voor die vraag.

Groetjes rick

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een antwoord op je 2e vraag

ga naar start

typ dan: muis

klik op: wijzigen hoe de muis werkt.

deze zin moet je NIET hebben aangevinkt: een venster activeren door dit met de muis aan te wijzen.

ik hoop dat ik je voldoende heb geholpen voor die vraag.

Groetjes rick

Hoi !

Dit stond niet aangevinkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.