Ga naar inhoud

internet snelheid via test

kristof28

Aanbevolen berichten

Ik heb de test ook gedaan en bij mij is dat:

Download Speed: 5555 kbps

Upload Speed: 822 kbps

Op een andere test is dat hoger.

Alleen uw upload is wel flink lager.

Mogelijk is dat zo ingesteld in uw abbonement.

Belgacom,telenet?

Ik heb zo een lange kabel liggen. Dat technieker gelegd heeft. Dat zit knel onder een deur. Zou dat kwaad kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Telenet

Als het hier om een buitenkomende kabel is die onder de deur knel dan kan het geen kwaad want dat zijn sterke kabels.

Dat kabeltje gaat van de telefooncontact (heeft hij daar in elkaar geknutseld) :-) een paar kamers verder. Diene kabel is mss 2of 3 spaghetti dikte dik.... Dus vrij dun eigenlijk

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kabels van Belgacom zijn inderdaad dun doch hebben veel omhulsing die nogal saai is. Je kan zelfs met moeite de omhulsing verwijderen.

In die dunne kabel zitten 4 dunne 0.75 mm kabels.

Je hebt er 2 nodig om te telefoneren en nog eens 2 voor iets anders zoals fax mits die aangesloten is ofwel zonder bedoeling en dus vrij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kabels van Belgacom zijn inderdaad dun doch hebben veel omhulsing die nogal saai is. Je kan zelfs met moeite de omhulsing verwijderen.

In die dunne kabel zitten 4 dunne 0.75 mm kabels.

Je hebt er 2 nodig om te telefoneren en nog eens 2 voor iets anders zoals fax mits die aangesloten is ofwel zonder bedoeling en dus vrij.

Ah zo, maar diene telefoon staat in die kamer op een splitter. En die dunne kabel gaat zo een paar kamers verder. Ik gebruik dat enkel voor internet.

Efin ja, dank u wel.

---------- Post toegevoegd om 11:50 ---------- Vorige post was om 11:48 ----------

Voor de aardigheid heb ik ook maar eens de test uitgevoerd.

Download 6360 kbps

Upload 374 kbps

Provider is telenet.;-)

Toch moogde uwe telenet hebben ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.