Ga naar inhoud

Router probleem

GERONI DAMANI

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb sinds kort een probleem met mijn router:

Telkens wanneer ik mijn Pc opstart vind de computer mijn router niet? Wanneer ik dan de router even zonder stroom zet en dan weer "aan" word deze wel terug direct erkend.

Ik had dit probleem eerst om de week nu begint het probleem zich dagelijks voor te doen.

Is dit een instelling van de router (Belkin 54g) of is dit een instelling van de internet verbinding?

Met vriendelijke groet,

Daelemans Gery

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je een ouder versie Belkin G hebt dan zou dit mogelijk aan de router iets mankeren. Ik had vroeger ook zo'n een toestel. Kijk onderaan welke type je hebt.

Welk type het juist is kan ik niet zien de router is vastgestript op de modem van Telenet.

Ik heb de router wel aangeschaft in 2006.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Versie nr kun je enkel aan de onderkant van de router aflezen op het stikkertje.

Die versie is wel belangrijk want als je er een verkeerde firmware opzet is de kans groot dat de router helemaal niet meer werkt.

Hier kun je zien waar dat nr staat.

Als ik dus de firmware zou updaten is de kans dan groot dat de router niet meer werkt? Ook niet wanneer ik hem terug zou ressetten na een verkeerde update Bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.