Ga naar inhoud

Router probleem

GERONI DAMANI

Aanbevolen berichten

Als je een backup maakt kan je altijd terug zetten.

Wel moet je na de update de router misschien een paar keer resetten.

Resetten doe je door achteraan met een dun nageltje in een dun gaatje te prikken tot de lampen beginnen te flikkeren.

Wel is het zo dat je daarna de router weer moet instellen althans was dat zo bij mij gebeurd.

Om de firmware te updaten moet de pc dan met een kabel verbonden zijn met de router? Of kan dit ook draadloos gebeuren?

Op de site Belkin : Support : Upgrading the router's firmware geven ze ook uitleg hoe je moet upgraden, maar het is mij niet duidelijk hoe je de update in het venstertje krijgt waar je kan bladeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Firmware kan je met draadloos doen doch ik raad kabel aan.

Je klik op chech firmware

Je download de firmware en die moet je opslaan ergens op uw harddisk zodat je weet waar.

Dan bladeren wat je uw download hebt.

Ik heb daarjuist op "Check Firmware" geklikt maar er komt dan een venster met de melding dat er geen nieuwe updates beschikbaar zijn voor deze router.

Spijtig, het enige wat ik kan doen is regelmatig de stroom even afsluiten van de router en dan werkt hij weer normaal.

Alvast bedankt voor uw reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het ver tijd dat de router gaat vervangen worden door een nieuwe helaas.

Wat u nog eens zou kunnen proberen is de router resetten naar de fabrieksinstellingen maar of dit gaat helpen dat kan ik u niet garanderen.

Dit moet u ook uitvoeren in de router zelf.

Als het probleem blijft aanhouden zou ik mij misschien toch een nieuwe router moeten aanschaffen, maar volgens ik mij kan herinneren was er een levenslange garantie op dit toestel. Eens kijken of waar is wat ze toen hebben gezegd?

Mvg,

Daelemans Gery

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vorige was ook Belkin G en nu heb ik Belkin van de N type ben heel tevreden mee. Uw router is in feite niet meer van deze tijd.

Met de Belkin N gaat het veel rapper en veel sneller.

Hebt je ook uw modem van telenet herstart want soms is dat ook nodig?

Als de N versies nog sneller zijn dan word het inderdaad tijd dat ik een nieuwe aanschaf. Ik was met deze al tevreden qua snelheid maar als het nog sneller kan ja waarom niet.

De modem van Telenet heb ik ook al regelmatig herstart, maar het probleem blijft hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.