Ga naar inhoud

website

Gast bicbenz

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een nieuwe pc en daar staat W7 op maar als ik nu naar mijn website wil inloggen om hem te updaten lukt dat niet meer, ik werk met Total commander 7.2 voor het opzetten

Hij geeft steeds aan dat hij de host niet kan vinden.

Ik weet niet of het direct nodig is om de oude web gegevens moet hebben (die zijn verloren gegaan)

Via mijn proveider logde ik goed in met de juist gegevens en moest het gaan zoeken ik W7

Ik hoop dat er iemand raad en een oplossing voor heeft

Vriendelijke groet

Bicbenz:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de windows update ga je gewoon naar configuratiescherm / windows update.

Daar kan je instellen hoe je wilt updaten

Ik denk dat ik niet goed ben over gekomen.

Ik moet eerst naar mijn in mijn site komen wil ik mijn site kunnun uploaden, nu kan ik niet meer in mijn eigen site komen hij geeft steeds aan "kan host niet vinden".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij mijn provider ( UPC 50mb gratis) en ik ben een beginenling het was mijn 1e site Ik weet niet of dat ftp is ik maak de site met Frontpage .

pontonnier.tk is de naam.

Als ik via Total commander wil inloggen in mijn site heb ik de gegevens van mijn provider (http://members.upc.nl/<gebruikersnaam>) ingevuld en ook mijn wachtwoord is juist ingevulgd .

Als ik dat alles heeft gedaan ging het met XP gelijk in mijn site maar nu komt er de tekst. kan host niet vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat kom omdat je bij upc dan je eigen naam ziet staan en dat wilde ik niet en bij .tk kan je dan dat verandere maar je moet wel bij upc inloggen.

Maar ik ga je voortel eens uitproberen en dan hoor je nog van mij

Alvast bedankt voor de hulp en een pretig weekend.

grt Bicbenz

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.