Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste leden...

voor het eerst zit ik met een probleem op mijn pc waar ik geen weg mee kan en ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.

Eergisteren chatte ik nog rustig op WLM... gisteren probeerde ik die opnieuw op te starten maar het ging niet (ik kreeg mijn pictogram dus niet!). Na vele keren herinstalleren lukt mij dit nog altijd niet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Ik zit met windows XP professional!

EDIT: msnmgr.exe verschijnt wel degelijk bij processen! Ook als ik hem opstart, maar ik zie hem niet! Als msnmgr.exe aanstaat, blokkeert mijn hotmail ook... aan wat kan dit liggen?

Mvg

Pieter

Geplaatst:

Helemaal niet hoor... ik had ad-aware al gebruikt, cookies verwijderd, en alles van msn weggedaan... mijn probleem raakt maar niet opgelost. Ik hoop toch dat iemand mij kan helpen. Als ik opstart zie ik 2 keer msnmgr.exe staan (één keer met hoofdletters, en 1 keer niet...)

Ik hoop op een positief antwoord

Mvg

Pieter

Geplaatst:

Ik krijg helemaal geen foutmelding en/of programma die iets tegen mij zegt? Hij komt er gewoonweg niet op... en als msngr.exe tussen 'processen' staat, blokkeert mijn windows live mail, msn explorer... eigenlijk alles die met het hotmail te maken heeft.

Alvast bedankt voor je vragen, ik hoop dat iemand met een oplossing komt:confused:

Mvg

Pieter

Geplaatst:

aangezien u toch redelijk thuis bent in de computer wereld kunt u eens proberen om vanuit veilige modus echt alles te verwijderen van msn

dus alle mappen uit de map program files en als u naar software verwijderen gaat in het vakje windows onderdelen toevoegen en verwijderen.

hierna opnieuw starten en alles weer terug installeren.

druk anders even op start--> uitvoeren--> msconfig (enter) --> tabblad opstarten--> dan even msn aanzetten als dat niet zo is.

als er meerdere processen staan van msn dan even allemaal uitzetten en dan zelf nog een keer proberen te openen via de normale snelkoppeling en kijken wat die dan doet.

als dit niet werkt raad ik u aan om een log te plaatsen van het programma hijack this

Geplaatst:

Yo guys, allereerst bedankt voor alle reacties maar dit heeft niet geholpen. However... Onlangs werd mijn pc nog geformatteerd en stonden er nog geen belangrijke dingen op. Zo heb ik een nieuw account aangemaakt via windows XP en msn opnieuw geïnstalleerd.:confused:

Nu werkt alles dus wél... Ik hoop dat dit zo blijft al vind ik het jammer dat ik de oorzaak van dit probleem niet kon achterhalen!

Toch bedankt voor de nuttige reacties hier!:thx:

Mvg

Pieter

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.