Ga naar inhoud

geen enkele verbinding toch op internet

icedude

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb hier een situatie waar ik helemaal geen snars van begrijp. ik heb dus draadloos internet met een router van netgear. ik heb (had) problemen met de verbinding. soms, op willekeurige momenten valt de verbinding voor onbepaalde tijd weg. als ik dan kijk naar de beschikbare draadloze netwerken dan staan er daar geen ( even tussendoor: in de buurt waar ik woon ben ik blijkbaar de enige met draadloos internet want er staat altijd enkel mijn netwerk) maar na x aantal tijd komt dat terug en wordt er weer verbinding gemaakt. nu heb ik vanalles zitten proberen om van dit probleem af te geraken, een iets dat ik heb geprobeerd is bij de instellingen van mijn router het kanaal op 4 zetten i p v auto. nu heb ik dus verbinding met het internet. om iets te checken heb ik verbinding met mijn draadloos netwerk handmatig verbroken (zie afb) maar wat blijkt nu: ik heb nog steeds verbinding!! ik heb al mijn netwerkverbindingen uitgeschakeld (afbeelding) rechts onderaan dus rode kruisjes door al mijn mogelijke verbindingen, heb zelfs netwerkkaart uitgeschakeld maar ik heb nog steeds verbinding met het internet. hoe kan zoiets?? heeft iemand al ervaring gehad met zoiets, of heeft misschien ieamnd een verklaring??

groetjes

ice

post-17145-1417703962,7247_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel 1394 ook eens uit want die hebt je niet nodig.

Wat is dan het effect.

deze was al uitgeschakeld ( op de afbeelding staat onder de 1394 verbinding "uitgeschakeld")

verbinding valt (gelukkig) wel weg als ik de stekker uit de router haal, want anders begon ik helemaal te flippen

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je geloven dat ik het niet weet, heb er nooit echt aandacht aangeschonken dacht dat het iets met de audio te maken had. in ieder geval ik heb er op dubbelgeklikt en dan krijg ik onderstaande melding. als ik daar ok aanklik krijg het 2e scherm het heeft idd met de lanverbinding te maken.

in dat scherm kan ik enkel in het status-tabblad (2e afbeelding ) en statistiscs-tabblad (derde afbeelding) config en advanced config veranderen niet eens van kleur als ik er op ga staan.

weet niet goed wat ik er mee moet.

alvast bedankt voor de hulp!

ice

post-17145-1417703963,4426_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb juist ook gemerkt dat ik het probleem van het voor onbepaalde tijd wegvallen van het netwerk nog steeds heb, dus zonder aanwijsbare reden heb ik ineens geen verbinding, als ik kijk naar beschikbare netwerken dan is dat vak helemaal leeg. en na zoveel tijd, dat verschilt ook elke keer weer , dan is het netwerk ineens terug. en heb ik weer verbinding. dit is al enkele weken zo aan de gang, en zou echt niet weten hoe het komt dat het zo ineens is begonnen. en slecht ontvangst kan het niet zijn want ik zit op 3 meter van de router.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.