Ga naar inhoud

opstartprobleem word 2007 en inlezen *.doc

HeinAA

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 problemen die mogelijk samenhangen:

1) als ik word 2007 opstart krijg ik de mededeling: Wilt u het volgend programma toestaan wijzigingen aan de computer aan te brengen? Na 'ja' gaat het opstarten pas door. Bij Excell 2007 opstarten krijg ik deze vraag niet.

2) Als ik een word 97-2003 document wil opstarten door op het doc te klikken krijg ik na het bericht onder 1) en 'ja' de mededeling: Fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma.

Als ik word het opgestart en het doc open vanuit word 2007 wordt het doc gewoon geopend..

Ik heb alle updates steeds geinstalleerd en het foutenprogramma van Office 2007 gedraaid zonder resultaat.

Wie kan mij van deze ergernis afhelpen die naar ik mij herinner niet vanaf het begin van de update van Vista naar 7 bestaan heeft.

Samenhang met beveiliging van enig soort? Ik gebruik G-data internet security 2010 en kan daar ook niets vinden.

Vast bedankt HeinAA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het volgende doen:

Verwijdert office 2007 in configuratiescherm / programma

Daarna dit doen:

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Daarna de computer opstarten.

Kijk eerst of je alle windows update is gebeurd.

Daarna office 2007 opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer genoeg geen succes.

Waarom geeft Gebruikersaccountbeheer de mededeling over 'vernaderingen in de computer' bij het opstarten van Word?

HeinAA

Ik zou het volgende doen:

Verwijdert office 2007 in configuratiescherm / programma

Daarna dit doen:

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Daarna de computer opstarten.

Kijk eerst of je alle windows update is gebeurd.

Daarna office 2007 opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak eerst een systeemherstel.

Dan verwijdert je normaal.dot

Start dan Word en word zal vragen om op te slaan in dot en doe dat.

Sorry, maar Word vraagt niet om normal.dot (file behorend bij Word 97-2003) op te slaan. Dit normal.dot is ook een file van een jaar geleden toen het nieuwe Word nog niet actief was.

Ik hoop dat je nog nieuwe ideeen hebt.

En nog steeds die vreemde mededeling bij het opstarten van Word: Wilt u het volgende program toestaan wijzigingen aan de computer aan te brengen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.