Ga naar inhoud

Abnormaal hoge temperaturen!

honk

Aanbevolen berichten

• Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb zojuist in de BIOS gekeken omdat de computer moet heropstarten. Ik ben al veel blijer dat ik nu het probleem heb gevonden in de bios! de CPU Q fan stond op disable. Dit kwam omdat 2 maand geleden met een usb stick ingeplugd wou opstarten en niets werkte. Daarom heb ik besloten om de standaard instellingen terug te zetten, en daardoor is deze dus ook terug op disable gezet. Nu, de target temp staa op 66°. Is dit voldoende? En voor de bios-update, deze computer is al oud en ik heb eerder wat schik om daaraan te beginnen, want ik moet het op de ouderwetse manier doen, en daar weet ik niet veel van. Bij de modernere bios kan je het in de bios zelf heb ik gezien, maar bij deze niet.

EDIT: De drivers installeren lukt niet zo goed. Er verandert niets aan, en het zijn vele bestanden om aan uit te geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

66° is warm? De binnenkant van de computer is redelijk nieuw denk ik. Ik bedoel de kast rond het moederbord en dergerlijke. Wat zou dan volgens jou een goede CPU target zijn? Bedankt voor de informatie! Maar hier heb ik niet zoveel aan aangezien mijn bios versie al iets ouder is (; Op de website van ASUS zeggen ze dat er 5 updates zijn voor bios, wat al tamelijk veel is vind ik.

---------- Post toegevoegd om 12:11 ---------- Vorige post was om 11:56 ----------

Waar ik me vooral zorgen over maak is over de HD's, die staan na 30 min al rond de 45-47°.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar jij hebt waarschijnlijk meer fans en dergerlijke of koelingen. Ik heb 1 kleine fan op mijn cpu. En dan nog de voedingsfan helemaal bovenaan, dus de luchtcirculatie is niet echt zo goed. Als mijn vader binnekort een nieuwe computer koopt ofzo, dan hou ik de oude en 'bewerkt' ik die waarschijnlijk een beetje op mijn eigen. Ik hoop hiermee dan wat meer te kunnen leren over de computers en dergerlijke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.