Ga naar inhoud

Tweede computer terug herkenbaar maken in draadloos netwerk

Carpe Diem

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Ik heb een vraagje betreffende het terug herkenbaar maken van een tweede laptop in een draadloos netwerk. Mijn laptop heeft de hoofdverbinding en is rechtstreeks verbonden met de kabels. De tweede laptop maakt verbinding via mijn laptop. Enige tijd geleden is deze echter noodgedwongen geformatteerd moeten worden, met alle gevolgen vandien. De tweede laptop kan nu geen verbinding meer maken met mijn computer, hij herkent het netwerk niet meer en geeft aan dat er geen draadloze beschikbare netwerken zijn. Hoe kan ik dit oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. We werken al een aantal jaar draadloos maar nu de laptop geformatteerd is geweest, kan hij geen verbinding meer maken met het draadloos netwerk. Hij herkent geen draadloos netwerk meer. Ik heb al geprobeerd om deze computer terug op te nemen in het netwerk, maar dat lukt niet zo best.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken dat systeem niet maar misschien kan je zo doen:

(Wel via lan to lan)

Configuratiescherm / verbinding

Klik op draadloos verbinding met de rechtermuisknop op eigenschappen.

Je ziet daar tab draadloos

Klik erop.

Klik op geavanceerd

Daar kan je instellen van computer tot computer.

Hopelijk dat ik juist heb doch niet getest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.