Ga naar inhoud

start vanzelf op

dikken

Aanbevolen berichten

Hallo,

Het is nu al twee maal voorgevallen dat mij nieuwe dell laptop, opeens opstart. Vorige week was het de eerste keer dat het mij opviel om 04h00 's morgens. en vorige nacht ook maar opeen ander tijdstip.

In de Bios vind ik geen tijden om vanzelf op te starten. Wake on Ping zie ik niet.

Mc affee was ingesteld om te starten met scannen om 04h00. heb dit uitgeschakeld maar dat hielp ook niet.

Mijn laptop stond wel steeds in "sluimerstand"

iemand enig idee?

groeten, bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat wist ik niet. zal na afsluiten de bt adaptor uittrekken (intern niet aanwezig).

zal tegen volgende week wel weten of dat het probleem oplost maar heb mijn twijfels.

de twee gekende gevallen van zelf heropstarten liggen geografisch 50 km uit elkaar. net- werk en ip is bijgevolg ook anders (belgie en nederland) . het zou mij sterk verwonderen.

Ik hou het voorlopig op een intern programma maar weet niet welke.

heb bij energiebeheer ook het uit slaapstand halen bij geplande taken uitgeschakeld maar mijn laptop wordt in sluimerstand gezet en ik ben niet zeker of die aktie daar ook op werkt.

groeten, bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.