Ga naar inhoud

Witte pagina

jv9090

Aanbevolen berichten

Met HijackThis dat prijkt op je bureaublad ben je er nog helemaal niet :sad

Je zal het logje dat door dit programma gegenereerd wordt ook even in een volgende bericht moeten plaatsen. Dan kunnen we dat even controleren ... en dan pas kunnen we de noodzakelijke aanpassingen doen om de (eventuele) besmettingen te verwijderen. Dat kan HijackThis (helaas) nog niet op zijn eentje :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

met in hijackthis de vierkantjes aan te klikken heb ik de witte pagina kunnen doen verdwijnen. begrijp niet goed wat ge wilt zeggen jo?

Zo maar zelf dingen beginnen aanvinken in Hijachthis is niet echt verstandig!

Opent er geen tekstbestand nadat Hijackthis een scan heeft gedaan?

Dit ziet er ongeveer zo uit:

1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = mijnAOL | Compaq

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Google

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = mijnAOL | Compaq

O1 - Hosts: ::1 localhost

O2 - BHO: Java Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll

O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide

O4 - HKLM\..\Run: [sMSERIAL] C:\Program Files\Motorola\SMSERIAL\sm56hlpr.exe

O4 - HKLM\..\Run: [synTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe

......

O23 - Service: PLFlash DeviceIoControl Service - Prolific Technology Inc. - C:\Windows\system32\IoctlSvc.exe

O23 - Service: stllssvr - MicroVision Development, Inc. - C:\Program Files\Common Files\SureThing Shared\stllssvr.exe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen kaas van gegeten maar ik heb alles aangevinkt wat het programma als abnormaal aangaf en heb alles aangeklikt wat met HTLM documenten te maken heeft! hopelijk heb ik niets verkeerd gedaan maar ben toch mooi van diene witte vervelende brol verlost bijgevolg moest ik ook op starttoets drukken om mijn taakbalk te aktiveren en soms maakt de witte pagina plaats voor het één en ander dat ik aanklikte. ik ben er van verlost! gelukkig en voorloopig geen problemen meer! zolang het duurt natuurlijk.

Weet trouwens niet waar HTML voor staat!? wat voor een dier dat is, weet ik niet jo, want ik ben zo dom als het achtereinde van een varken en zo stom als het voorste van nen ezel! De vakjes dak aanklikte hadden telkens nul megabyte?! rare dingen, althans voor mij toch jo! Als ik alles minimaliseer krijg ik nu tenminste mijn bureaublad te zien en niet meer dat vervelend sneeuwtapijt! dat ben ik kwijt! gelukkig maar want iedere keer de starttoets in aanslag houden gaf veel frustraties jo! Nu is alles gelukkig oké!

jo de mannen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.