Ga naar inhoud

Welke pc kopen?

booya

Aanbevolen berichten

Om een samenstelling van de computer te kunnen doen zou je meer informatie moeten geven.

Wat wilt je met de pc doen?

Gewone office en internet

Moet er scherm en toetsenbord en muis bij?

Probeer een beeld te geven wat je met de computer wilt doen.

Zo kunnen andere leden uw verder helpen met samenstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou graag een desktop hebben om internet, office en wat gaming natuurlijk.. zoals Call Of Duty Modern Wardfare 2

Hier moet geen muis bij of keyboard..

Meer kan ik niet zeggen, aangezien ik een beginner ben in die dingen..

3 Gb ram denk ik

Goede grafische

en dergelijke

dank u

(scherm moet niet, want kan het aansluiten op televisie, maar als er scherm bij is geen probleem)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag verwijs ik weer naar een systeempje van Azerty.

Dat is een op maat gemaakte PC van 770 euro. Assemblage zit erbij. Windows echter niet. Je zou moeten 80 euro bijleggen voor een W7 Home. Als grafische kaart zit er een 5750, dit is niet een 'wonderkaart' maar het doet wat het moet doen. CoD MW2 of medium zal zeer soepel spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ander...

Ik kan niets beter maken voor minder dan 800 euro dan dat systeem van azerty.

Als je alles zelf in elkaar wilt steken en windwos instaleren lukt het nog wel met dit, maar anders raad ik toch ook het systeem van azerty aan.

Het verschil met het systeem van azerty zit hem er enkel in de videokaart (de HD5770 is beter voor te gamen), en ik heb een goedkopere behuizing gepakt. Voor de rest is het identiek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.