Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit is je Adobe Flash Player. Download de laatste updates ervan (of de Adobe Flash Player opnieuw) en dan zou dit probleem opgelost moeten zijn.

In hetzelfde lijstje zie ik ook nog enkele downloads van JAVA. Heb je ook bij je softwarelijstje verschillende versies van JAVA ? Zo ja, mag je de oude versies verwijderen en enkel de laatste update (18) in de softwarelijst behouden.

Geplaatst:

ik heb nu alles nieuwste versier gedownload

dit zijn de resultaten er van vervolgens denk ik dat er nog op mij c schijf mappen staan die niet meer nodig zijn zou daar ook naar gekeken kunnen worden? ik heb ze er tog bij gezet.

alvast bedankt voor de goeie hulp

post-12056-1417703963,9453_thumb.jpg

Geplaatst:

In feite kunnen wij niet beoordelen of je al deze programma's nodig hebt en ook effectief gebruikt. Dat is aan de gebruiker zelf. Dus zal je eens kritisch moeten bekijken of je zelf nood hebt aan de inhoud (programma's) die in die Program Files zijn opgeslagen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.