Ga naar inhoud

Netwerkkaart als router gebruiken

Aanbevolen berichten

Hey guys,

Is het ook mogelijk om je netwerkkaart als router te gebruiken? ik wil namelijk een server starten, alleen die heeft bekabeld internet nodig, nu is het onmogelijk om een kabel te trekken, en is het ook niet mogelijk om op de server een draadloze netwerkkaart te installeren, is er niet een programmatje waarmee je via de draadloze adapter van een gewone pc internet kan geven via de LAN uitgang? Dus dat het internet via het draadloze netwerkkaart binnenkomt,

via de LAN uitgang,

door een LAN kabel,

naar de Netwerkkaart van de Server gaan.

Alvast bedankt,

Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het toch nog niet helemaal begrijpt, ik heb gewoon een computer, die is verbonden met draadloos internet, nu zit er ook een LAN-poort op voor bekabeld internet, alleen die gebruik ik niet. Nu wil ik een server starten met Ubuntu 9.04, die kun je alleen online krijgen met kabel, niet met een draadloze netwerkkaart, nu bestaan er progjes waarmee je de LAN-poort van mijn gewone pc als uitgang gebruikt, dus dat progje lust het internet van de draadloze netwerkkaart door naar de LAN-poort, zodat je een kabel kunt leggen tussen de LAN- poort van mijn gewone pc en de LAN-poort van de server, ik hoop dat het nu wat duidelijker is, ik heb het misschien ook niet duidelijk beschreven.

Gr. Robert

:party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.