Ga naar inhoud

Videokaart

Robbie24

Aanbevolen berichten

Over welke cpu gat het hier?

Maar zoals reeds aangegeven is het niet zonder gevaar wanneer je gaat overclocken.

Ik persoonlijk heb het wel gedaan maar voor ik er aan begon heb ik heel veel over overclocken gelezen en bestudeerd op het net.

De ene cpu leent zich er beter voor dan de andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

CPU is Pentium 4, 2,66 Ghz en kloksnelheid is 2,69 Ghz maar wat is nu het grote verschil tussen die 2 kloksnelheid en processor of is dat hetzelfde.

---------- Post toegevoegd om 14:50 ---------- Vorige post was om 14:49 ----------

ok ja ik begrijp wat je bedoelt, ja ik heb 1 processorkern de pentium 4 dus zoals ik al zei

---------- Post toegevoegd om 14:52 ---------- Vorige post was om 14:50 ----------

misschien een stomme vraag maar gewoon uit interesse wat is Northwood hyper threading, ik ken alleen een Northbridge en Southbridge.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kort gezegd betekent dat gewoon dat stegisoft probleemloos zonder snelheids verlies meerdere taken tegelijkertijd kan uitvoeren.

Als u meerdere taken tegelijkertijd gaat uitvoeren dan ga je snelheidsverlies ondervinden,alles gaat trager reageren.

Stegisoft daarentegen gaat diezelfde taken kunnen uitvoeren zonder snelheidsverlies en alles gaat lekker vlot blijven werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bedankt voor je reactie, ja dat is altijd handig vele taken kunnen openen maar alleszins het is jammer dat overclocken niet gaat zonder gevaar van je pc. Maar kan je effectief door overclocken je CPU van 2,6ghz naar 3 of 4 ghz brengen.

---------- Post toegevoegd om 15:29 ---------- Vorige post was om 15:29 ----------

programma's openen en taken uitvoeren bedoel ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.