Ga naar inhoud

Videokaart

Robbie24

Aanbevolen berichten

Met de juiste cpu en nog belangrijker in dat geval de juiste koeling is dat haalbaar.

Maar dat is zeker niet voor 24/7 gebruik hoor.

Het is niet de snelheid die bepaald of je meer zaken tegeleikertijd kunt uitvoeren hoor.

Wil je echt multitreading doen dan heb je minstens een goede duall core en beter nog een goede 3 core of qaud core nodig.

Ikzelf heb een AMD Phenom II 940 qaudcore die standaard op 3000Mhz loopt,die heb ik overclockt naar 3600Mhz maar heb ook wel moeten investeren in een GOEDE koeling om zover te geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ok bedankt voor je reactie maar ik snap niet goed wat er bedoeld word met dual channel hebben en toch een pentium 4. Is dan die pc overclocked voor meer ghz te hebben of hoe zit dat juist in elkaar, pentium 4 en dual core gaat dat samen ?

Groetjes

---------- Post toegevoegd om 22:04 ---------- Vorige post was om 22:02 ----------

Ik bedoel betreffende die PC waar het over die hyper threading gaat want ik heb een gewone Pentium 4 en ik kan daar geen dual core in steken of vergis ik mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste moet uw moederbord hyper threading ondersteunen wat in die tijd niet zo evident was.

Ten tweede was er in die tijd een speciaal versie op de markt gekomen die snel opgevolgd werden door andere type pentium 4.

Je kan dat [ame=http://nl.wikipedia.org/wiki/Pentium_4]Pentium 4 - Wikipedia[/ame] lezen

Als je wilt weten welke moederbord ik heb dat is het deze: Asus P4C800 deluxe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok merci voor je reactie, ja mijne pc is ook van 2003 ongeveer en 2GB Ram zit erin, maar ik zal mijn handleiding van mijn moederbord eens moeten raadplegen of die dat kan maar ik lees op Wikipedia dat je 3,06 ghz moet hebben die de eerste hyperthreading functie hadden dus mijn pc zal dat wel niet aankunnen maar toch bedankt in alle geval voor de nuttige informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige probleem waarom ik wou overclocken of dat wou laten doen dat was omdat mijn CPU snel naar zijn limiet gaat en Ram heb ik al uitgebreid en hij is snel genoeg de pc maar mijn CPU gaat rap naar 80 %. Daarom wou ik dat eigenlijk laten overclocken om er nog meer uit te halen eventueel van 2,66 ghz naar 3,2 of meer Ghz als dat gaat maar als jullie zeggen dat dat niet zonder risico gebeurd dan zal ik verder moeten en proberen op mijn CPU te letten bij taakbeheer.

---------- Post toegevoegd om 23:03 ---------- Vorige post was om 23:02 ----------

En daarom dat ik ook vroeg voor die hyperthreading zodat ik meer kon openen en minder rap aan limiet zitten van pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.