Ga naar inhoud

Probleem met domein

Aanbevolen berichten

Het probleem met het domein is opgelost

ik heb de computers eerst uit het domein uit gehaald,

daarna de desbetreffende account op de AD verwijderd en opnieuw aangemaakt,

dan weer de computer op het domein geplaatst en voila, ze werken weer! biggrin.gif

Nu heb ik wel nog steeds het probleem van de c-schijf waar ik niet op geraak, maar daar kijk ik morgen wel naar aangezien mijn dagje erop zit, heeft er iemand nog een voorstel met die c-schijf? Als het effectief iets te maken heeft met de rechten dan zou alle profielen verwijderen en opnieuw aanmaken met de juiste rechten (ookal hebben ze nu ook wel de juiste rechten...) de beste oplossing zijn, nee?

En image als laatste oplossing:

No idea why. Ik heb regels waar ik mij moet aan houden. Vooraleer ik iets doe moet ik toestemming vragen en als ze nee zeggen dan zeggen ze nee :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is opgelost!

Ik heb de profielen hernoemt, er nieuwe laten aanmaken en het werkt ze hebben toegang tot hun eigen C-schijf en ik heb ookal gecontroleerd dat ze installatierechten hebben maar die hebben ze niet dus dat is allemaal in orde nu.

Er is wel... een nieuw probleem...

Office 2003 werkt niet meer op de computer waar ik een nieuw profiel heb laten aanmaken.

en ook heb ik 1 maal de melding gekregen dat de prullenbak beschadigt was en dat ik die wou leegmaken en herstellen of niet. Sindsdien ook geen opmerkingen meer over gekregen, maar hoe zit dat nu met die office? Moet ik iets nieuws instellen? of eraf gooien en er terug opzetten?

---------- Post toegevoegd om 11:19 ---------- Vorige post was om 11:04 ----------

Mmmm

Ik heb gisteren een beetje zitten spelen met die rechten..

en ik had een account "eigenaar" gemaakt van de c-schijf, resultaat dat die account overal aankon en er kon op schrijven enzo. Maar nu dat ik een betere oplossing heb pas ik deze toe. Maar nu kan alleen maar de "eigenaar" aan program files. Misschien zou het daarom kunnen zijn dat office e.d. niet kan opstarten? zelf op Administrator geraakt het niet meer opgestart. Hoe kan ik die eigenaar er weer afdoen? De groep administrators eigenaar maken of ... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.