Ga naar inhoud

Dongle

Aanbevolen berichten

Voor mijn zomervakantie heb ik een appartement gehuurd in Spanje. Op mijn vraag aan het verhuurkantoor of er internetaansluiting voor de laptop was kreeg ik als antwoord dat het geen enkel probleem was. Door middel van het huren van een DONGLE was onbeperkt internetten mogelijk aan € 25 per week (+ waarborg € 50).

Kan iemand mij over die DONGLE iets meer vertellen. Klopt dit wel: onbeperkt internetten ? En, aangezien ik een "oen" ben met de pc, is dit systeem eenvoudig in gebruik (voor iemand met 2 linker pc-handen als ik) en/of moet er hiervoor iets gedownload worden ?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag vertelde mij hierover iemand:

" Dongle dat is onbeperkt interneten zoals thuis, alleen het verschil je betaald per verzonden en ontvangen megabite omdat het mobiel is, dat kan je een dure grap kosten als je terug uit vakantie komt en de rekening in de bus valt, met een onaangename verassing.

De huur is enkel het gebruik van het aparaat, maar niet het verbruik."

Tja, nu weet ik het al helemaal niet meer !

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.