Ga naar inhoud

Computer wordt na een tijdje gebruik heel traag

Aanbevolen berichten

Er staan nog een paar bestanden onder progdata die niet op de printscreen staan, maar die lijken in de verste verte niet op wat u mij stuurde:

* Windows search

* Yahoo!

* _wdump

Groeten,

Jasper

---------- Post toegevoegd om 21:38 ---------- Vorige post was om 21:25 ----------

Als ik het document in uitvoeren zet van combofix, dan zegt mijn computer 'kan het bestand niet vinden'. Schrijf ik iets verkeerd? 'combofix/uninstall'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het document in uitvoeren zet van combofix, dan zegt mijn computer 'kan het bestand niet vinden'. Schrijf ik iets verkeerd? 'combofix/uninstall'.
Voor de slash moet een spatie gelaten worden, na de slash geen spatie ... en dan zou het moeten werken.

Indien je dat bestandje niet kan vinden, is het inmiddels verwijderd. Niet verder zoeken, dan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahhh ok bedankt bedankt!!....maarrrr....als ik dat doe, die spatie voor de slash, dan krijg ik iets over of ik het bestand combofix wil openen. Die begrijp ik niet helemaal, omdat ik dacht dat ik hem moest verwijderen. Zie printscreen

Trouwens....de computer is er wel heeeeel erg op vooruit gegaan. Heel erg bedankt daarvoor. Ik kon het heel de tijd niet vinden, maar nu lijkt het toch echt opgelost. Ik ben je zeer dankbaar!

Groeten,

Jasper

post-17287-1417703968,3023_thumb.jpg

aangepast door jappie1976
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! Er gebeurt exact hetzelfde als ik dat doe. Hij geeft opnieuw hetzelfde scherm als toen ik je met die printscreen stuurde. Vreemd... Ik heb Vista en kan 'uitvoeren' alleen vinden onder 'bureau accessoires'. Klopt dat? Ik zou niet weten hoe ik het programma op een andere manier moet verwijderen.

Groeten,

Jasper

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, hij is er inderdaad af nu via het zoeken menu. Ik denk dat het probleem nu helemaal opgelost is. Heel erg bedankt voor je hulp en ik zal deze discussie afsluiten.

Ik vind het heel fijn dat er mensen zijn die op deze manier kunnen helpen.

Nog een mooie werkdag toegewenst en wie weet tot mails (hopelijk niet ;O)

Groeten,

Jasper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.