Ga naar inhoud

pc reageert niet

Aanbevolen berichten

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

bij naam opgeven slaat hij op in mijn documenten.

Daar: Weet u zeker dat u de gegevens in C:\ Doc and settings\mijn doc\exporteren .reg aan het register wilt toevoegen. keuze ja/nee

zip.gifschijfcontrole_uitschakelen.zip‎ (510 Bytes, 0x gelezen)zip.gifschijfcontrole_uitschakelen.zip‎ (510 Bytes, 0x gelezen)Dan in bijlage uitpakken en erop klikken.

Windows za vragen of je dat wilt toevoegen en klik op OK

Dit deel komt niet in beeld.

Het controle schijf uitschakelen krijg ik in beeld :de gecomprimeerde map is ongeldig of beschadigd

Alvast dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Win_FileAssoc_Header.jpg

Windows bezit de volgende gegevens over dit bestandstype. Op deze pagina kunt u de software zoeken waarmee u het bestand kunt openen.

Bestandstype: Een met RAR gecomprimeerd archiefbestand

Bestandsextensie: . rar

Beschrijving: RAR-bestanden bevatten een of meer bestanden die zijn gecomprimeerd en als pakket zijn opgeslagen in een archiefbestand.

Software of informatie op:

Op de volgende websites vindt u een volledige lijst met bestandsextensies. Mogelijk vindt u daar informatie over dit bestandstype:

Vragen? Zie deze Veelgestelde vragen.

Dit krijg ik in beeld als ik daarop klik en op zoeken tik--- andere optie opslaan

Copyright © 2009 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Contact | Gebruiksvoorwaarden | Handelsmerken | Privacyverklaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.