Ga naar inhoud

Belgacom Boost

brooky

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de info! maar heb nu een ander vraagje, heb even een speed test gedaan en deze komt op download 2,87 Mbps up 0,4 Mbps, dit is volgens mij toch veel te traag? kan er mij iemand vertellen hoe dit komt of moet ik bij belgacom eens aankloppen? thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten opzichte van andere informatie hier op de forum is uw test maar de helft van wat het zou moeten zijn. Ik heb hier over Belgacom klanten.

Probeer eens of dit helpt:

Ga naar Start

Klik op configuratiescherm

Klik op netwerkverbindingen (verbinding bij vista).

Klik rechts op de Lan- of draadloze verbinding en dan met rechtermuisknop op eigenschappen.

Klik vervolgens op internetprotocol versie 4 en met rechtermuisknop op eigenschappen.

Ga onderaan naar DNS-servers

Voor belgacom zijn die respectievelijk

195.238.2.21 en 195.238.2.22

Daarna de router opnieuw opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen naar belgacom gebeld en moet idd een nieuwe modem krijgen overschakeling adsl naar vdsl met een b-box2. Volgende week wordt deze opgestuurd en komt er een technieker langs om een aanpassing te doen in een kast op straat en bij mij thuis.

Belangrijk voor anderen, Belgacom doet dit nu 2 maand volledig gratis !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.