Ga naar inhoud

opstarten

melae003

Aanbevolen berichten

M

Als ik mijn pc aanzet komt er nu een scherm waarin ik op verschillende manieren kan opstarten

bv veilige modus

Als ik , het maakt niet uit welke manier, opstart, gaat de pc op de slaapmodus en daarna weer naar de pagina waar ik op verschillende manieren kan opstarten

Maw, ik kom niet meer bij de programma's

Wat moet ik hier aan doen

Alvast vriendelijk bedankt voor de genomen moeite

Groet'n Toon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom niet verder dan de inlogpagina, dan gaat'ie automatisch naar de slaapstand en start ook weer vanzelf naar de inlogpagina(deze zie je normaal nooit)

Ongeacht welke opstartmogelijkheid je gebruikt, iedere keer valt hij weer in de slaapmodus en start weer op naar de inlogpagina

Ik ben onlangs verhuisd maar moet nog wel ergens het cd-rommetje hebben van windows

Link naar reactie
Delen op andere sites

En heb je al geprobeerd voor in dat menu te selecteren : opstarten met laatste juiste configuratie?

Dat heb ik als eerste geprobeerd en later de nandere mogelijkheden

Helaas

Ik denk dat ik alle dozen op zolder overhoop moet halen om alsnog het windows cd-rommetje te vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.