Ga naar inhoud

windowsXP/explorer8

Jeanvl

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb afgelopen weekend het moederbord vervangen van mijn pc, na install van windows xp en de nodige sp2 en sp3 te hebben geinstalleerd te hebben heb ik ook de explorer8 erop gezet, voordien werkte deze perfect en nu kan ik mijn mails en dergelijke niet meer openen, wie kan mij hier effe bij helpen want ik moet nu telkens de 8 eraf doen om mijn mails te kunnen lezen in msn, dank bij voorbaat,

groetjes Jean

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik denk dat je beter gewoon een andere internet browser download. Internet Explorer is echt een slechte internetbrowser.

Ik ben voorstander van Firefox & Google Chrome.

Firefox:

een veilig en uitgebreide internet browser waar je veel mogelijkheid hebt om uit te breide tot leuke add ons.

Firefox browser | Sneller, veiliger, & aanpasbaar | Mozilla Europe

Google Chrome:

is iets sneller en lichter voor je CPU, zeer eenvoudig en makkelijk om mee te werken.

Google Chrome: gebruik een snelle, nieuwe browser. Voor pc, Mac en Linux

mvg,

Omen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hye Jürgen,

ook bedankt voor jou snelle reactie, ik ben een msn fan ja en de hotmail mails en mappen krijg ik niet meer open met explorer8 ik weet niet wat of welke er nu op staat ik vermoed dat dit de 7 zal zijn die werkt wel om alles te doen, de 8 is plezanter werken, weet jij hoe ik dit kan oplossen ?

groetjes,Jean

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf maak ik amper gebruik van msn en explorer.

Welke versie van messenger gebruik je? Open je hotmail door te klikken op de link die in msn wordt weergegeven bij nieuwe berichten of ga je naar hotmail door het internetadres in te typen in je browser?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Jean

Dus de zaak is als volgt samengevat:

Sinds recente veranderingen op je PC,

laat IE 8 niet meer toe dat je je mails via Hotmail leest.

Door IE 8 uit te schakelen kan je je mails wel lezen.

Conclusie: zou het inderdaad niet beter zijn,

een andere browser te gebruiken zoals Mod Omen reeds voorstelde.

Want wat Intenet Explorer betreft kan ik hem gelijk geven,

dit is inderdaad een slechte browser.

IE crasht vrij vaak, iets wat ik bij Firefox nog nooit gezien heb.

Er zijn genoeg andere browsers te downloaden via www,

dus iets om toch maar eens in overweging te nemen.

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.