Ga naar inhoud

Problemen met internet op bepaalde sites na serverupdate

ward01

Aanbevolen berichten

Ik heb een vreemd probleem met internet. Op mijn labtop werkt alles ok, maar op de gewone PC werken drie websites (die op dezelfde server draaien) maar af & toe. Alle andere sites werken op mijn PC wel.

www.voetbalkrant.com

www.sport-planet.eu

www.belgiumsoccer.be

In het begin gingen deze sites dan eens wel, dan eens niet. Eerst dacht ik dat het te maken had met DNS en heb die aangepast naar OpenDNS, maar bleef hetzelfde probleem. Eerst gaf hij ook foutmeldingen en verwees wel degelijk naar DNS-problemen.

Nu geeft hij deze foutmelding:

De webpagina kan niet worden weergegeven

Mogelijke acties:

Verbindingsproblemen vaststellen

up.png Meer informatie

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:

• De internetverbinding is verbroken.
  • De website is tijdelijk niet beschikbaar.
  • De DNS-server is niet bereikbaar.
  • De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
  • U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
  • Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.

Opvallend is dat dus alle andere sites werken en op mijn labtop werken deze drie sites zelfs ook, alleen op mijn gewone PC dus niet! En het is ook nog niet eens dat ze constant niet werken, het is echt dan wel en 2 minuten later dan weer niet en zo blijft dat bezig, heel frustrerend!

Heeft iemand hier een oplossing voor, alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt het juiste adres in de internetbalk? Uiteraard. Vorige week gingen die sites nog. Na hun serverupdate werkt het maar af en toe. Meestal kan ik er één keer op, artikeltje lezen. Als ik een ander artikel op hun site wil lezen, loopt het vast. Zo gaat het bijna elke keer. Eén kans krijg ik, de tweede ist al om zeep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.