Ga naar inhoud

MSN Foutmelding 80048823

Gast Anonymous8689

Aanbevolen berichten

Gast Anonymous8689

Hallo iedereen,

Deze morgen kon ik nog op msn en nu krijg ik foutmelding 80048823.

Ik denk dat iemand mijn msn gehackt heeft. Ik heb 20 keer proberen in te loggen en mijn e-mailadres en wachtwoord zijn gewoon correct. Nu wou ik proberen mijn wachtwoord te veranderen maar ik weet het geheime antwoord niet meer op mijn vraag, omdat ik die geheime vraag te slecht opgesteld heb en totaal niet meer weet waarover het ging.

Wat kan ik nu doen?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous8689
Het enige dat u nog kunt doen is een nieuwe account aanmaken en zorgen dat u ditmaal een goed sterk paswoord neemt.

Schrijf dat ook goed op en leg het op een veilige plaats.;-)

Echt geen andere manier? Ik weet mijn wachtwoord gewoon. Ik kon mij gewoon niet meer aanmelden opeens. Mijn geheime vraag is gewoon zo dom geformuleerd door mezelf dat ik het antwoord niet kan weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous8689
Stuur eens een mail naar Microsoft of zij daar iets aan kunnen doen,maar het lijkt mij zo i zo het veiligste om een nieuwe account aan te maken helaas.

Er zijn veel mensen die u voorgegaan zijn met hetzelfde probleem.

Oke ik heb zo'n standaardformulier ingevuld met mijn probleem en zo.

Maar hoe krijg ik daar bericht van? Want ik kan niet op mijn e-mail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous8689

Heb contact opgenomen met msn en een procedure doorlopen om te bewijzen dat het emailadres van mij is (diverse vragen). Nu is het opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.