Ga naar inhoud

game pc help me AUB :)

Aanbevolen berichten

Gast blokfluit
Geplaatst:

hallo

ik ben hier net nieuw op dit forum en heb eigenlijk een vraagje. ik zou heel graag een game pc willen. nou weet ik van andere mensen dat het beter is eentje te laten samenstellen alleen heb ik even of van die samenstel sites gekeken en.... icon_confused.gif geen beginnen aan voor mij.

nou wilde ik aan jullie vragen, zouden jullie iets voor mij in elkaar willen stellen. heb gezien dat jullie dit wel vaker doen en dat het die mensen goed bevalt dus, hopelijk hebben jullie ook even tijd voor mij.

ik zal het even zeggen wat ik erop wil,,

- ik wil een assemblage zonder windows installeren

- ik wil 500 gb harde schijf

- ik wil windows 7 64 bits (home premium denk ik)

- ik wil dat het niet over de 1130 euro komt ( die 20 euro heb ik eraf gehaald voor eventuele verzendkosten)

- ik wil grafisch zware spellen spelen en wil als het kan een beetje toekomst bijhouden. (ben niet van plan over 2 jaar weer te gaan investeren in een nieuwe ..)

- het liefst een behuizing niet over de 100 euro

- de muis toetsenbord hoeven er allenmaal niet bij

zo dat was alles wat ik weet

verder hoop ik dat jullie wat tijd voor mij konden vrijmaken

bedankt en groeten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

wil je er ook een monitor bij voor die prijs?

er staan enkele mooie voorbeelden al op de site zoals deze.

nu de prijs van die bedraagt al 1490 EUR. Je kan al 2 besparingen doen.

Bijvoorbeeld er zijn 2 videokaarten van 250 EUR. misschien kan je met 1 toekomen, of een goedkopere.

en je kan de SSD weglaten, alhoewel dat deze je pc veel sneller zal laten gaan.

succes,

Omen

aangepast door TheOmen
Gast blokfluit
Geplaatst:

mm.. nee dat is me toch iets te duur,

kan iemand er aub even eentje voor me samenstellen gewoon op een normale site

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.