Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Twee homo's parkeren hun auto voor een taverne en gaan daar een cappuccinoke drinken.

Een paar minuten later passeert daar ne jonge gast en die vlamt - PATAT toch niet op de auto van die homo’s zeker! 

De homo's  komen naar buiten getrippeld en die éne zegt tegen die andere:
“Ooooh!  Jean-Claude, belt maar rap de polies.” 

“Wacht, wacht “, roept die jonge gast, “niet doen! Ik wil da hier regelen: 500 euro en we spreken er niet meer over!”

“Nee”, zegt die éne homo, “Jean-Claude, belt de polies maar!”

“Wacht, wacht toch effekes, roept die jonge gast weer “1000 euro en we beschouwen de zaak als geregeld!”

“Sorry”, zegt die homo “Wij bellen toch liever even de polies!”

“Godverdomme”,  roept die jonge gast kwaad “kust dan deftig m`n kl...ten!”

Zegt die homo: “Jean-Claude, geen polies bellen, die mijnheer hier stelt ons een minnelijke schikking  voor!”

aangepast door Calvus
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ergens in een Antwerps volkscafé komt een Nederlander binnen en zet zich tussen de plaatselijke stamgasten!

Nou, zegt ie; "Ik hep fernome dat Vlamingen de strafste drinkers zijn!"

Nou ik wil met elk van jullie wedden voor € 500 dat geen een het kan om 10 van die Duvels na elkaar te drinken!

Geen ene reageert, behalve een grote getatoeëerde Antwerpse dokwerker die het café verlaat!

Na een half uur komt hij terug binnen en vraagt aan Jopie: "Zeg moat, die weddenschap, telt die nog?"

"Nou ja hoor, tuurlijk wel !" is het antwoord.

De Antwerpse reus zegt tegen de cafébaas: "Swa, 10 Duvels!"

Die worden neergezet en de Antwerpenaar drinkt die zonder enige moeite een voor een ad fundum uit!

Jopie weet niet wat hem overkomt maar betaalt zijn 500 euro!

Nou wil ik U toch nog wat vragen, zegt hij dan: "Waarom bent U feitelijk eerst een half uur weggegaan???

"A joa" , zegt de dokwerker, "K’zen ekkik eerst in’t cafe hierneffe goan probère ofda k’da wel kon he …. "

• 1 maand later...
Geplaatst:

Patatten zijn die mannelijk of vrouwelijk?

Een chique madame rijdt met haar dure wagen naar een boerderij waar ze regelmatig komt, want ze heeft 25 kg patatten nodig.

De boer vraagt nogal nors: “Mannelijke of vrouwelijke, madammeke?”

Hoe mannelijke of vrouwelijke?” reageert de dame verbaasd.

Ja madam, is 't nog voor vandaag? “k Heb heel veel werk zenne!

Mannelijke of vrouwelijke?

De dame, geheel uit haar lood geslagen : “Awel, geef mij maar ne keer vrouwelijke!

De boer gaat naar de stal, komt terug met een zak aardappelen en giet die leeg in de pas schoongemaakte koffer van de dure wagen.

Awel, wat doede gij nu? Waarom giet ge dat zo los in de koffer?” sakkert de dame geërgerd.

Luister madammeke, g'hebt vrouwelijke patatten gevraagd hé, awel … da zijn er zonder zak!” 

• 2 weken later...
Geplaatst:

Twee mannen zijn lekker rustig aan het vissen met een paar biertjes erbij. Zachtjes, om de vissen niet af te schrikken, zegt Bob: "Ik denk dat ik ga scheiden van mijn vrouw. Ze heeft al twee maanden niet tegen me gepraat." Peter denkt na, neemt een slokje van zijn bier en antwoordt dan: "Denk er nog eens goed over na, Bob. Zulke vrouwen zijn moeilijk te vinden."

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.