Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

Mijn acer aspire 7720 valt soms onder het werken uit.. ook heb ik opstart problemen. Als ik me computer opstart kan het zijn dat hij helemaal niks doet ik krijg zwart beeld maar hij is wel aan. De andere keer start hij op en onder het laden valt hij opeens uit?

heeft u hier een oplossing voor

(het is geen viruss heb alle virus scanners die bestaan al later scannen)

Geplaatst:

als ik bezig ben dan niet... maar soms als hij bezig is met opstarten dan hoor je klik en dan valt hij uit. De tempratuur weet ik niet heb je hier een programma voor?

Geplaatst:

ik weet al dat het niet goed is.

cpu 75 graden ( ze blijven niet altijd op dezelfde tempratuur)

core 0 77 graden ( ze blijven niet altijd op dezelfde tempratuur)

core 1 73 ( ze blijven niet altijd op dezelfde tempratuur)

Geplaatst:

het is al heel wat minder geworden nu is het

cpu 60-65 graden ( ze blijven niet altijd op dezelfde tempratuur)

core 0 30-40 graden ( ze blijven niet altijd op dezelfde tempratuur)

core 1 30-40 ( ze blijven niet altijd op dezelfde tempratuur)

Geplaatst:
ik weet al dat het niet goed is.

cpu 75 graden ( ze blijven niet altijd op dezelfde tempratuur)

core 0 77 graden ( ze blijven niet altijd op dezelfde tempratuur)

core 1 73 ( ze blijven niet altijd op dezelfde tempratuur)

deze zijn zeer hoog voor deze laptop, ik heb net dezelfde laptop, en had dezelfde ongeveer dezelfde problemen. ik heb mijn laptop toen uitgeblazen met een compressor, waardoor er zeer veel stof kwam, daarna heb ik geen problemen meer gehad met de hoge temperaturen.

succes

Omen

Geplaatst: (aangepast)

dankje wel voor de tip ik heb inderdaad vanmiddag mijn laptop open gehaald en even met een borsteltje me ventrilator stof vrij gemaakt dit zal het inderdaad zijn want verder zag het er perfect uit.

dit zal wel betekenen goed elke maand je computer stof vrijhouden.

aangepast door maxjuhh3
Geplaatst:

Heb je je Laptop (acer aspire 7720) opgedraait? kan je dat gewoon doen zonder garantie zegels te breken? kan je dan goed aan de ventilators? dan kan ik dat ook eens doen om de mijne te reinigen.

groetjes

Omen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.