Ga naar inhoud

games op pc

BPX

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een simpele vraag maar voor ik veel geld spendeer aan grafische kaarten. Kan ik met een videokaart van 64 mb ook spelletjes spelen op pc of is daar totaal geen beginnen aan. Zo ja was mijn vraag of iemand een paar weblinks of game titels zelf kan geven van welke spelletjes een pentium 4 computer zeker kan draaien zonder problemen.

En wat ik ook nog wou vragen heb je een joystick of controller gelijk op een playstation nodig of kan je alles met je muis en toetsenbord regelen.

Alvast bedankt

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil nog erbij zeggen dat het geen zware games moeten zijn, gewoon bijvoorbeeld

Sonic the Hedgehog

of sport games ma geen zware dat hoeft niet

Wat heb ik er precies voor nodig of gaat het met een nie te zwaar beeldkaart ook allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb eerst uw vraag verplaatst naar aan en verkoopadvies :-)

Verder zouden we graag weten welke pc (en liefst welk moederbord) je momenteel gebruikt, zodat we aan de hand daarvan een goed advies kunnen geven.

Als je geen zware games speelt kan je er op rekenen dat je voor 30 euro wel goed zal zitten betreft prestaties :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.