Ga naar inhoud

crash! zwart wit scherm

marl1

Aanbevolen berichten

hmmm hier even korte uitleg

laatst was ik aan het spelen - op mijn acer aspire 5720z laptop die op vista draait, 1,5 á 2 jaar oud...

afgelopen week deed de laptop al wat moeilijker over simpele zaakjes: traag internet terwijl de andere pc die op het lan zat het prima deed. heel hoog cpu-gebruik. relatief schoon en goed onderhouden op virusgebied.

midden in een game (grafisch stelt dit niets voor) stond beeld stil, verticale strepen. alt ctr del nog geprobeert, maar reageerde niet.

uitgezet, aangezet, starte weer op, weer zelfde spelletje begonnen, overbodige programma's uitgezet (geen windows proggies) met na 5 minuten weer hetzelfde resultaat.

daarna aangezet, maar geen reactie, wel de pc die aangaat maar zwart wit scherm verticaal. daarna ander beeldscherm aangeloten op laptop, met als resultaat dezelde strepen (wel iets leesbaarder), toen kon ik bootmenu in (niet gedaan) en opstartherstel laten runnen, na voltooiing opnieuw opgestart zwart scherm. dit doet ie nu ook niet meer. als ik hem opstart, half wit/half zwart (verticaal) scherm. gaat nog wel 'aan', maar daar is alles mee gezegd.:pcguru:

iemand ideeen?

aangepast door marl1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.