Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik heb sinds 2 dagen een nieuwe pc, maar al sinds het begin is mijn geluid traag o.a tijdens het gamen. Alles komt er dan als slowmotion uit. Weet iemand hoe je dit probleem oplost?

PC gegevens:

Windows 7

Pentium® Dual-core CPU 2.80 ghz

4gb ram

64bit

Geforce 9400gt

Geluid: Real rech high definition audio..

Geplaatst:
Ga naar configuratiescherm / geluiden

Past daar eventueel aan.

Heb ik al geprobeerd... Maar het is alleen tijdens het gamen.. Op me laptop heb ik hier geen last van terwijl die maar 2gb ram heeft en 1.2ghz en een mindere videokaart etc etc..

Geplaatst:
Misschien in de games zelf bij de instelling kijken.

Ook al gedaan... maar de gameplay is gewoon goed maar het geluid word gewoon heel erg vertraagd.. zou het niet iets met de prosessor kunnen zijn?

Geplaatst:

Hallo Michel

Hoe is dat met het geluid ?

Klinkt het traag en met veel bassen, maar loopt het toch synchroon met het beeld.

Of loopt het geluid werkelijk achter ?

Geplaatst: (aangepast)
Hallo Michel

Hoe is dat met het geluid ?

Klinkt het traag en met veel bassen, maar loopt het toch synchroon met het beeld.

Of loopt het geluid werkelijk achter ?

Ja het geluid klinkt heel traag met veel bassen.... Bijv. Als ik een shooter game speel met vliegtuigen in de map en ik kijk naar de vliegtuigen dan hoor je dat geluid met een sterke bas. En als ik me dan weg draai van het vliegtuig word het minder. Het is echt gewoon allemaal in slow-motion.

Het lijkt ook wel of de pc ietsjes trager is, maar dat kan aan mij liggen.

Nu; een tijdje later heb ik een game gespeeld zonder geluid en nu begint het beeld ook super traag te worden... echt raar

aangepast door michel1989
Geplaatst:

Loopt het geluid ook achter ten opzichte van het beeld ?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.