Ga naar inhoud

asus laptop mist D station en wel 30 gigabyte!

Aanbevolen berichten

Ik heb in febr. dit jaar een asus laptop K70IJ gekocht. Met allemaal troep van asus erop. Mijn schoonzus heeft windows 7 er opnieuw op gezet, en nu mis ik de D schijf, en 30 gygabyte. Kan ik hem weer op het eerste systheem herstelpunt terug zetten? Dat heeft het systheem zelf toen gedaan toen ik hem net had. gr. anneke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een recovery cd erbij hebt gekregen ga je dit kunnen terugzetten naar fabrieksinstellingen.(als de recovery partitie niet is beschadigd of verwijderd)

Wil je gewoon die 30Gb terug en Windows 7 behouden?

Of wil je hem echt terug zoals je hem gekocht hebt?

ja ik zou dat laatste wel graag willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je de recover cd van de fabrikant nodig en daar moet je dan mee booten.(zorg wel dat de bootvolgorde in het bios goed staat-1 cd/dvd station 2 harde schijf)

Vervolgens volg je de instrukties die je dan krijgt om uw systeem te herstellen naar fabrieksinstellingen.

oke, dus ik moet gewoon de cd erin stoppen, en dan de instructies volgen. of moet ik de cd erin, en dan opnieuw opstarten?Hier ben ik verder een leek in hoor! in de bios staat dat hij met cd opstart. Maar ben ik mijn bestanden dan op de c kwijt? Ik heb er nog niet zoveel opstaan. vr. gr. anneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een recovery cd erbij hebt gekregen ga je dit kunnen terugzetten naar fabrieksinstellingen.(als de recovery partitie niet is beschadigd of verwijderd)

Wil je gewoon die 30Gb terug en Windows 7 behouden?

Of wil je hem echt terug zoals je hem gekocht hebt?

de recoverpartitie mis ik dus ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD erin doen en dan opstarten.

Als je die recovery doet ben je alles kwijt wat je tot nu toe aan bestanden hebt staan op de c:\ schijf.

Neem van alles dat niet weg mag zoals foto's-muziek en dokumenten een backup op een usb stick alvorens die recovery uit te voeren.;-)

krijg ik dan ook de recovery partitie terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die recovery partitie is normaal verborgen en is dus niet zo snel te verwijderen.

De kans bestaat dus dat die partitie nog steeds op je systeem staat.

Als je die recovery uitvoerd dan heb je alles terug zoals het was toen je hem aankocht.;-)

ik zal het proberen, ook al vind ik het eng. Bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.