Ga naar inhoud

Medion

Aanbevolen berichten

Mijn huidige pc heeft zijn beste tijd wel gehad. Deze is reeds van 2001 en slipt langzaam maar zeker dicht. Door o.m. de zware updates van tegenwoordig wordt het er niet sneller op. Afgelopen zomer is er wat geheugen bijgeplaatst maar deze is moeilijk verkrijgbaar. Ondanks dat ik weinig bestanden op de pc bewaar en regelmatig diverse opruimprogramma's draai wordt het alweer langzamer.

Kundig ben ik niet met de pc en behalve internetten en soms wat foto's plaatsen en bewerken doe ik er weinig mee.

Ik zag een aanbieding bij de aldi en vroeg me af of dit iets kan zijn. Het is van medion en is best compleet met voorlopig 4gb geheugen ruim voldoende voor gedurende tijd. Er wordt 3 jaar garantie op gegeven.

Ik vroeg me af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben of er meer van weten. Ik ben niet echt merkentrouw want veelal betaal je vooral voor die naam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik nog geen pc van Aldi omdat ik van mening ben dat je dergelijke zaken beter koopt bij een speciaalzaak en niet in een supermarkt, alleen al voor de service na verkoop. Maar goed, dat is mij persoonlijk mening.

Ik ken enkele mensen die al verschillende Medion pc's gekocht hebben bij Aldi en die er heel tevreden van zijn. Die draaien al enkele jaren zonder problemen.

Aan de andere kant heb je op forums ook een heleboel mensen die minder goede ervaringen hebben met Medion pc's van Aldi.

Ik volg ook de aanbiedingen en als je de specs van die toestellen bekijkt, krijg je wel een behoorlijke pc voor weinig geld. Als de prijs echt bepalend is, zou ik er voor gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.