Ga naar inhoud

Spijt van aankoop

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ok ik zal hun opnieuw een mailtje sturen.

Als antwoord op de andere:

Ik weet dat het mijn schuld is dat ik van 600 naar 1500 € ben gegaan.

Als ik het geld niet terug krijg zou ik toch tenminste willen dat de computer gratis in orde word gebracht (ook verzendingskosten enzo) de computer werd zelf bij azerty geassembleerd, maar zonder OS... dat hebben ze dan waarschijnlijk niet gecontroleerd endat werkt ook niet. Ik wil de schuld niet in de schoenen schuiven van azerty ookal zal dit wel zo lijken... het zijn niet hun onderdelen, zij kunnen er niets aan doen. ik had ook de aankoop meteen controleren, dat is mijn schuld :( het is al een tijdje geleden dat deze is aangekomen dus ik betwijfel dat dit nog onder DOA zou vallen.

En voor de mensen dat denken dat azerty nu slecht is... een vriend van mij heeft recent na mij ook een systeem daar gekocht. en ik heb hem gisteren en de dagen daarvoor 100 keer gezegd dat dat een fout was. vandaag startte hij de computer op, geen problemen mee. Ik heb gewoon geen geluk I guess..

Maar ik zal dus nog eens een mailtje sturen, bedankt :)

En met deze topic wou ik vooral weten hoe ik dit moest aanpakken enof het uberhaupt mogelijk was om mijn geld terug te krijgen.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk dat je uw naam verandert in Azerty_tof.

Wie weet...;-):D

---------- Post toegevoegd om 13:19 ---------- Vorige post was om 13:17 ----------

Ik hoop dat je uw nicknaam niet in de mail vermeld

Neen hoor, ik ben beleefd en vriendelijk gebleven in de mail. Zoals er werd gezegd, het zijn ook maar normale mensen die deze mails lezen, aangenomen door azerty. Ik ga het hun niet aandoen om tegen hun te schelden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.