Ga naar inhoud

Spijt van aankoop

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb het probleem gemeld bij azerty en zij zeggen inderdaad dat er iets mis kan zijn met de PCIe slot en hebben gezegd dat ik deze mag opsturen voor controle als ik wil. dit heb ik vriendelijk geweigerd. Zolang mijn computer werkt via de 2de PCIe slot ben ik al blij, plus heb ik veel werk al dat ik moet inhalen ondertussen dus ik heb de computer broodnodig.

Het probleem is niet meer terug gekomen sinds mijn grafische kaart in de 2de PCIe slot zit, geweldig!

Maar er is wel nog 1 klein probleempje :D

Wanneer ik de computer opstart moet ik kiezen met welk OS ik het wil opstarten Azerty had bij de vorige controle er 2 versies van windows 7 opgezet, maar deze zijn identiek.

Die op de c-schijf is nu in orde, en daar werk ik ook op, maar die dat op de D-schijf stond daar ben ik nog niet aangeweest.

Ik heb ook de partities aangepast aangezien de c-schijf, die waarop ik dus ga werken, maar 40 GB groot was en de D 900 GB. Dus nu zijn ze samengevoegd tot 1 C schijf.

Ik dacht dat bij het opstarten nu die vraag welk OS ik wou opstarten wel zou verdwenen zijn maar helaas komt deze nog steeds tevoorschijn.

Is er een manier om dit uit te schakelen dat hij automatisch boot op het 1ste OS?

Mvg

Azerty_tof!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.