Ga naar inhoud

Taakbalk (2)

Aanbevolen berichten

Ik ben Claudia. Hopelijk moet ik hier niet te dikwijls terecht zijn voor vragen, maar ja...dat is nu eenmaal het plezier (?) van pc's.

Ik twee laptopkens. Een die rustig beneden mag blijven staan en eentje dat gezellig mee in bed mag (soms) en zelfs altijd mee op reis mag, haha.

Mijn taalbalk leidt vandaag zo zijn eigen leventje. Eerder op de dag had ik al problemen met mijn audio via chat, zowel op yahoo als skype. Daarom wilde ik eens gaan kijken naar mijn audio mixer en wat zie ik? Niks. Rien de knots van een icoontje te vinden op mijn taakbalk.

Ja maar zo niet hé balkske, ge hebt uw naam niet zo maar gekregen hé, TAAKbalk, dat betekent dat ge een taak hebt en wel subito mijn audio mixer teruggeven.

Ikke dan maar gaan vragen aan mijn zoekopdracht. Die gebaart alsof dat ik chinees spreek/schrijf als ik audio mixer opvraag.

Die denkt toch niet dat ik hier ne keukenmixer kom vragen zeker? Of spelen die twee onder een hoedje, taakbalk en de zoeker?

Enfin, ik ben het hier wat luchtig aan het opschrijven, maar in feite zit ik hier bijna tegen de muur te vlammen van ambetantigheid, want mijne vuilbak, pardon "prullenmand" heeft zich ook al een tijd verstopt, maar die heb ik just terug gevonden, de geniepigaard.

Iemand raad?

Claudia

EDIT : heb je even een eigen onderwerp gegeven. Posten in het topic van een andere forumgebruiker, leidt alleen maar tot misverstanden.

aangepast door kape
eigen topic
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom op het forum.

Een beetje humor hebben we graag.:D

Nu welk besturingssysteem gebruikt u?

sorry, maar ik vond nérgens waar ik een eigen topic kon starten, heb niet goed gezocht, geef ik eerlijk toe.

Géén idee wat een besturingssysteem is. Als ge bedoelt dat ik windows vista heb, dan hebt ge al een antwoord.

Korte groet :-)

Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je onderstaande even uitvoeren,dan weten we welk audio apparaat er in de pc zit.;-)

Download Free PC Audit naar je PC.

Klik op freepcaudit.exe

Op het scherm met "Scanning .... Please wait", wacht je tot het programma klaar is.

Klik nu op "file" en dan op "save as".

Geef het .txt-bestand een eigen naam en klik op "opslaan".

Open het .txt.-bestand en verwijder volgende regels :

Klik nu op toetsen CTRL + F

Typ nu dit: key:

Verwijder de key code

Druk nu op F3

Dit uitvoeren tot alle keys verwijderd zijn.

Niets anders verwijderen!

Dan via "bestand" op "opslaan" klikken.

Hang dit .txt-bestand als bijlage aan je volgende bericht.

Hoe hang je een bijlage aan je volgende bericht ?

Scroll naar beneden onder je bericht.

Klik op "Beheer bijlagen"

Klik op "Bladeren" en zoek naar het bestand op je PC.

Klik op "Uploaden".

Het .txt-bestand wordt nu toegevoegd aan je bericht.

Venster sluiten.

Klik onder je bericht op "Reactie versturen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.