Ga naar inhoud

Bullguard

Aanbevolen berichten

Reeds enkele jaren maak ik gebruik van het betalend bullguard antivirus programma.Ik heb geen last van virussen (denk ik) maar kan iemand mij zeggen waar ik kan zien wanneer bullguard heeft moeten ingrijpen omdat ik niet weet of dit programma wel rendeert, bij dit programma hoort ook 5 gb backup ruimte, waarvoor dienen die?

Er zijn veel gratis virusprogramma s en daarom wou ik graag de mening horen van mensen met kennis van zaken.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste anti-virusprogramma's hebben de mogelijkheid om logboeken aan te maken die je dan nadien kan bekijken. Nu ken ik Bullguard niet voldoende om aan te geven waar je juist moet kijken voor die logboeken.

Zoek eens bij de instellingen of opties. Bij sommigen programma's moet je eerst aanvinken om het logboek bij te houden.

Die 5GB backup ruimte is zoals de term aangeeft; 5 GB ruimte op de servers van Bullguard waar je backups kan bewaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.