Ga naar inhoud

onbekende mapnamen

honk

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zit met een probleem waarvoor ik graag jullie hulp zou willen. Ik weet niet wat deze map te maken heeft: C:\a72c65f1ac64bc0d4ed749dfb92db8d2

ook zit in wanneer ik bij computer ga een onbekend bestand zonder naam (zie screen), ik merkte wanneer ik mijn C: wou opruimen, maar ik weet niet wat ik verder kan doen. Ik heb alle overbodige bestanden verwijdert ;-)

Doc2.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dergelijk mappen worden meestal aangemakt bij de installatie van en programma. In de meeste gevallen worden ze na de installatie verwijderd, maar soms vergeet men dit.

Kan je de map openen? Wat staat er in de map?

Kan je aan de hand van de bestanden uitmaken met welk programma ze te maken hebben?

Probeer de map in de prullenbak te gooien, maar je prullenbak niet leegmaken.

Test al je programma's uit of er een vraagt naar die map en haal indien nodig de map terug uit de prullenbak. Als geen enkel programma vraagt naar die map, mag je de prullenbak leegmaken,.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar heeft het te maken met SP1 van vista (Inštalácia balíka Windows Vista Service Pack 1 (SP1)) Dit zijn allemaal verschillende mappen met talen bv. sk-sk. Mag ik deze verwijderen? En het bestand in mijn screen, wat doe ik daarmee?

Groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.