Ga naar inhoud

Kan links niet openen op een e-mailbericht.

omer

Aanbevolen berichten

Beste Moderator en forumvrienden,

Ontvang alle e-mail berichten(Outlook Express) van vrienden en andere goed. Maar de links op de meeste e-mails, kan ik niet openen.

Als ik klik op de link om deze te openen, komt het handje paar seconden en dan gebeurt er niks. De bijlagen, in de R.bovenhoek, kan ik wel openen.

Op Internet Explorer is alles in orde, alleen op de e-mail berichten niet.

Heb reeds gezocht op de balk in beeld, extra en bericht, maar vindt het niet.

Vrgr. en reeds bedankt.

Omer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
  2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
  3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
  4. Wanneer het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stap 2 tot en met 4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

• Shdocvw.dll
  • Actxprxy.dll
  • Oleaut32.dll
  • Mshtml.dll
  • Browseui.dll
  • Shell32.dll

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste moderator, bedankt voor je snelle reactie!

Heb bovenstaande uitgevoerd zoals je omschreven hebt en regsvr32 urlmon.dll, werd als geslaagd weergegeven, maar werkte niet. Dan de andere 6 dll bestanden geprobeerd, krijg kader om deze te zoeken, maar geen resultaat. Precies of deze er niet meer zijn. Is ernstiger dan ik had gedacht, kan ik nog geholpen worden?

Nogmaals dank. Omer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De volgende stap is dit:

Start Internet Explorer (IE) op en ga naar "Extra - Internet opties" en klik op het tabblad "Programma's" het vinkje aan bij "Controleren of IE de standaard browser is" en klik "OK".

Sluit IE af en start deze opnieuw op. Je krijgt nu de vraag of elke keer met het opstarten van IE wil checken of IE je standaard browser is. Klik op deze vraag vervolgens "JA".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelklik op het pictogram Deze computer.

Open het menu Beeld, klik op Mapopties (Microsoft Windows 98) of Opties (Microsoft Windows NT) en klik op het tabblad Bestandstypen. In Microsoft Windows 2000 kiest u Mapopties in het menu Extra.

Klik in het vak Geregistreerde bestandstypen op URL: Hypertext Transfer Protocol. Klik in Windows 2000 op Bestandstypen om de bestanden alfabetisch te sorteren. De programma's die in het vak Openen met worden weergegeven, zijn de programma's waaraan hyperlinks zijn gekoppeld.

Als in het vak Openen met het programma Iexplore (Microsoft Internet Explorer) wordt vermeld, klikt u op de knop Bewerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Na bewerken krijg ik een grote kader met: Actie bewerken voor type: Hypertext T.....

Actie:

Kleine kader staat :open

Toepassing die voor die actie wordt gestart:

Kl.Kader staat:"C/Program files/IE/IEPXPLORE

Eronder aangevingt: DDE gebruiken.

Dan DDE bericht:

Kl.Kader staat: "1%",,1,0,,,,

Toepassing:

Kl. Kader staat: IExplore

Dan DDE-opdracht als toepassing niet is gestart:

Kl.kader: staat niets.

En als laatste; Onderwerp:

Kl. kader staat:WWW_OpenURL

Rechts van deze grote kader staat: OK;Annuleren en Bladeren.

Ik gebruik wel Windows XP.

Groetjes, Omer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo moderator,

Heb na mijn mail, verder gezocht en in open in die kleine kader de URL: Hypertext Transfer Protocol, getypt en opgeslagen, kreeg wel dikwijls bericht van Internet Explorer is niet jou vaste brouwser, aanvinken ja of niet. Daarna ging het af en toe en na afsluiten, deze morgen gingen de links, heb wel voor alle zekerheid winrar geopend en gedouwnl.

Hartelijk dank ,beste moderator, je bent te bewonderen, voor jou effiëcentie en geduld en als ik met iets kan helpen, laat je maar iets weten!

Zeer vrgr.

Omer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.