Ga naar inhoud

Kan links niet openen op een e-mailbericht.

omer

Aanbevolen berichten

Beste moderator,

Sorry, ben wat te snel geweest. Alles ging even goed, dan kwam de tekst: Internet Exprorer is momenteel niet je standaard browser. Wil je dit programmma als je standaard browser instellen.Klik op nee en alles ging goed, tot ik deze tekst terug kreeg en toch op ja geklikt heb. Kon daarna geen links meer openen op e-mail.

Precies of dat Internet Exprorer niet ingesteld blijft.

Bij mijn weten heb ik geen andere browser geinstalleerd. Wil je mij nog eens helpen.

Bedankt en groetjes, Omer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste moderator,

Je hebt mijn vorig bericht, waarschijnlijk niet gekregen.Deze was:

Internet Explorer is momenteel niet je standaard browser. Wil je dit als standaard browser instellen. Heb eerst op nee gedrukt en alles verliep vlotjes.

Tot op het moment dat ik dit bericht een 2de keer kreeg, heb dan op ja gedrukt en kon terug geen links mmer openenop e-mail. Heb geen andere browser geinstaleerd.

Heb wel van Winows Explorer 7 naar 8 gedownload. Kan je mij nog eens helpen. Danks

Vrgr. Omer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als je op nee klik dan is alles in orde volgens u.

Dan kan je beter bericht 8 opnieuw doen maar dan moet je elke keer opnieuw op nee klikken. Bij ja wordt dan maar 1 keer gevraagd.

Misschien kan je beste een tweede browser installeren zodat de vraag om telkens weer op nee te klikken kan vermijden.

Firefox is een heel goede als tweede browser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.