Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb dus een laptop gekocht met een harde schijf van 640 gb

nu blijkt dat dit eigenlijk 2 harde schijven zijn, C:/ en D:/

kan ik mijn video's en muziek bewaren in D:/ en kan ik dan via D:/ deze ook bekijken met vb VLC en/of windows media player ?

ik heb overlaatst moeten mijn recovery gebruiken en alles werd automatisch in een bakc up geplaatst in C:/ , dus ik moet toch al mijn films en muziek enzo terugzetten, kan ik dit dan niet gewoon van eerste keer in D:/ plaatsen, nu kan ik ook via mijn back up mijn video's bekijken

En wat ik ook niet goed begrijp is waarom mijn harde schijf werd verdeeld in C en D. Er zit maar één harde schijf in mijn laptop

alvast bedankt

Geplaatst:

Een hardde schijf kan ingedeeld worden in meerder partitie zoals bij u in c:\ en d:\

Als je muziek zet in d:\ kan je met VLC of mediaplayer ook beluisteren.

Het grote voordeel van d:\ is als uw windows die meestal ook in c:\ crash en je moet volledig opnieuw installeren dan blijft de data in d:\ behouden.

Dat is de meest veilig manier.

Geplaatst:

mss stomme vraag , maar hoe verplaats ik iets naar D:/

ik heb geprobeerd met rechts te klikken op bepaalde film maar het enige wat er opkomt bij kopieren naar is bureaublad, email, fax, gezipte map of E

en knippen en plakken, ik weet niet hoe ik daar moet aan beginnen, ben op dat gebied een leek ...

Geplaatst:

Als je mappen of bestanden van C naar D schijf wil verplaatsen kan je als volgt te werk gaan.

Je zet de muisaanwijzer (pijltje) op de gewenste map of bestand. Je drukt de rechter muisknop in en hou die ingedrukt terwijl je sleept naar de lokatie waar je de map of bestand wil plaatsen. Dan laat je de muisknop los en je krijgt dan een klein menu waar je moet kiezen voor "verplaatsen".

Deze methode heet "slepen met rechts" en is de meest gebruikte om mappen of bestanden te verplaatsen.

Geplaatst: (aangepast)
Als je mappen of bestanden van C naar D schijf wil verplaatsen kan je als volgt te werk gaan.

Je zet de muisaanwijzer (pijltje) op de gewenste map of bestand. Je drukt de rechter muisknop in en hou die ingedrukt terwijl je sleept naar de lokatie waar je de map of bestand wil plaatsen. Dan laat je de muisknop los en je krijgt dan een klein menu waar je moet kiezen voor "verplaatsen".

Deze methode heet "slepen met rechts" en is de meest gebruikte om mappen of bestanden te verplaatsen.

ok, bedankt, ik vond eerst D:/ niet maar heb die ondertussen gevonden, bedankt

aangepast door candise
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.