Ga naar inhoud

Laptop start n op

Nic485

Aanbevolen berichten

Hy, interne hd gecrashd van men laptop, dus doe ik hem binnen onder garantie. Nu, ik krijg een vervanglaptop, en je kan het al raden, die malfunctioneerd nu ook al. Eerst was alles ok, na enige tijd kwamen er allerlei virusscanner-meldingen en vragen naar upgrades van de free versions. Na enige tijd bevroor het beeld, en enige seconden later kon ik ook mijn muis al nit meer bewegen. Dit was zo telkens ik hem heropstarte: eerst beeldstil, dan muis stil. Nu, kzeg ja: drivers updaten hé. Na installeren heropstarten maar: hij blijft nu staan op "Windows wordt gestart" enige uren gewacht, maar Niels veranderde. Kwil hem natuurlijk ook niet stuk teruggeven en kdoe een primary hard disk self test. Kon niet veel anders meer doen. Dat was klaar, en dan kreeg ik dat scherm voor normaal opstarten, veilige modus,... Maar gelijk wat ik doe, hij wil niet opstarten. Geheel hopeloos begin ik met booten van xp via een CDROM. Rien de knots helpt. Hij zegt dat hij geen interne harde schijf vind. Ik wil hem heus niet stuk teruggeven, was het dan mijn fout? Hoe los ik dit op? Gewoon morgen eens binnenwippen en zeggen dattie ook al naar de vaantjees is? Khoor graag wat hulp van jullie. Greetings Nicolas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.