Ga naar inhoud

Windows update

Franco

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb vandaag op mijn laptop van Medion die bestuurd wordt door Windows Vista updates uitgevoerd. Het waren 69 updates die ik geinstalleerd heb. Na het installeren werd er mij gevraagd om mijn comp. opnieuw op te starten. Nadat ik mijn laptop opnieuw heb opgestart werden mijn updates in 3 fasen geconfigureerd. Nu het probleem is , dat bij de derde fase alles geblokkeerd is. Mijn laptop start telkens opnieuw op en dan verschijnt er " fase 3 van 3 = 0 % voltooid" nadien sluit het weer af. Automatisch wordt mijn laptop terug opgestart met weer als mededeling " fase 3 van 3 = 0 % voltooid. En dit herhaalt zich al gedurende meer dan een uur. Ik heb al de batterijen afgekoppeld, maar zelf dit helpt niet. Mijn laptop start niet meer op. Ik heb zelfs mijn cd van Vista ingestoken om te formateren , maar ook dit helpt niet.

wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen ?

groeten en alvast bedankt.

Fra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach zo, niet goed gelezen.

Ga naar configuratiescherm / windows update

Zet automatisch update uit door de derde keus te selecteren.

Download handmatig vista sp2 --32 bits of 64 bits

Hou rekening mee met ongeveer 1 uur installatie en dat uw computer minstens 1 keer wordt opgestart. Wacht tot je desktop ziet en dat de computer volledig stil staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.